reklama

Dobrá téma na diskusiu

Žilina - Hajduk Split. Futbal ma v podstate nezaujíma, ale momentálne je to dobrá téma na diskusiu. Musím v prvom rade poznamenať, že som mala veľké šťastie. Po tom úseku pri viadukte prechádzam každý deň. Keby som šla z nejakého dôvodu domov o dve hodiny neskôr, asi by boli ohrozené moje základné ľudské práva.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aby som to uviedla na pravú mieru, čítala som článok o tom, že Chorváti nás chcú zalovať za to, že sme im upreli zásahom polície základné ľudské práva. Policajti vraj zakročili brutálne a skôr, ako sa niečo odhralo. Ale tu prichádza otázka: Mali čakať, kým niekto napadne našich občanov, aby chránili ich? Nerozumiem tomu, naši policajti majú v prvom rade chrániť našich občanov! Taktiež si myslím, že príchod Chorvátov bol "organizovaný". Vedeli, že keď prídu vo väčšej skupinke a označní, tak sa zakročí skôr proti nim, preto sa "zhlúčili" až v Žiline a až potom začali vytvárať dav, ktorý už nebol kontrolovateľný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sa čudujem, že vyšli do útoku s právnikmi, pretože oni boli len administratívne vyhostení... pritom škody, čo napáchali, boli značné a podľa mňa im mali uložiť poriadkovú pokutu.

To, že sú fanúšikovia, je podľa mňa len zástierka a v skutočnosti schovávajú svoju agresiu a brutalitu za hlavičku Fanklubu. Je to smutné ...

Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu