reklama

Riaditeľské skvosty

Na úvod opíšem moju predstavu ideálneho riaditeľa: odborník s manažérskymi zručnosťami a galantným vystupovaním podľa bontónu :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

realita ale často býva iná. Ja som objavila riaditeľský skvost počas mojej profesionálnej činnosti. A nie jeden!

Videli ste už riaditeľku, čo dokáže celý pracovný deň buď telefonovať, kecať s návštevou, z krorej nič nie je (myslím úžitok) alebo "visí na bleskovách"? Ja som takú objavila. Vedela o všetkom, čo sa doma deje, ale čo sa deje v jej "organizácii" o tom akosi veľmi nevedela, respektíve ju to zaujímalo len vtedy, ak sa niekde spomínalo jej meno. A to sa spomínalo hlavne ak sa niečo podarilo, tým sa teda vedela pochváliť :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhý riaditeľský skvost je pre mňa terajší šéf... úplný opak toho ideálneho z úvodu. 

- oblek na vernisáže nehrozí, ani keď príde podpredseda vlády

- konverzácia na porade sa nezaobíde bez nevhodných vulgárnych slov

- odborné znalosti na bode mrazu

Týmto všetkým som len chcela poznamenať, že na svete neexistuje ideálny riaditeľ, ale samosprávy by mali menovať do funkcií ľudí, čo sa tomu aspoň približujú, nie pravé opaky....

Ale svet nezmeníme ..... :(

Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu