reklama

Romantika na hrade...

Kysuce ako také vlastne nemajú na svojom území žiaden hrad. Najbližší je v Budatíne a potom v Strečne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja som začala zažívať romantiku 11. februára 2008, keď som začala pracovať priamo vedľa hradu a môj výhľad z kancelárie sa rovná romantickému pohľadu na vežičku hradu. Aj keď smutno poznamenám, že hradu, ktorý sa pomaly rozpadá. Chystá sa rekonštrukcia, takže verím, že v dohľadnej dobe sa budem zase pozerať na krásne biele múry Budatínskeho hradu.

To prostredie som si zamilovala, rada sa pozerám na hrad, na kaplnku pri ňom, na park....

Napriek tomu, že pracujem pri hrade, ešte som sa nebola pozriem vnútri, pretože tam teraz nikto nemôže, je to nebezpečné kvôli stavu budovy. Avšak určite sa pozriem raz do útrob tohto nádherného skvostu našej histórie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čoskoro sa začne aj sezóna na hrade Strečno. 12. apríl sa blíži.... Ďalšia romantika a dobrý tip na výlet. 

Plánujem si prázdniny, výlety do prírody, pozrieť si všetky poklady Kysúc, navštíviť skanzen, galérie, kopce a pozrieť si výhľad na mesto....dotýkať sa kvetov na lúke, počítať večer hviezdy, zbierať konáre na oheň....

Ak nám všetko počasie nepokazí, máme sa veru na čo tešiť...

Tak ja sa teda teším.... 

Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu