reklama

Niečo dobré v autobuse

Jáj, ale mám chuť na niečo dobré.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Boli sme v Bratislave... Po troch hodinách strávených na prednáške sme sa nachvíľu potúlali Bratislavou a aby sme veľmi nezablúdili, šli sme na autobusovú stanicu, že si dáme niečo dobré pod zub a potom rovno pôjdeme na náš autobus. Uvideli sme tú zaujímavú a štýlovú kaviareň v budove autobusovej stanici. Tak teda poďme... určite tam niečo dobré nájdeme....

Vošli sme dnu a rozmýšľali sme, ako to tam asi funguje, že či si musíme objednať pri pultíku, alebo sa nás niekto ujme... Po dlhšom sedení som sa rozhodla ísť teda k pultu a objednať. Dali sme si viedenskú kávičku a super koláčik Marlenku... Čašníčka povedala, že nám to donesie k stolu. Aj sa tak stalo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak sme sa rozhodli že rovno aj zaplatíme. No veru, čašníčka Kristi prišla a platila som bankovkou v hodnote 1000,- SK. Najskôr si ju v svetle poobzerala a potom výdavok rozložila po celom stole. Všetky bankovky som teda pozbierala a vložila do peňaženky s tým, že si vychutnám konečne tú kávu a koláčik.

Tak sme sa s kamarátkou pustili do jedenia. V tom čašníčka zahlásila, že nevie čo sa deje, že či je po výplatách, keď jej všetci platia tisíckami. No nevšimla som si, ako platili ostatní, ale ja áno. A čo je na tom?? Nevyzerala som nejako podozrivo, ani tak, že by som tú bankovku mala od pochybných zdrojov, aspoň si myslím. No nevadí, nechala som tú jej poznámku tak, však na niečom sa zabaviť treba :) Aj keď nemusela kričať na celý "autobus".

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neskôr, ako sme tak sedeli prišiel nejaký pán, ktorý rozprával po anglicky a ja som vyrozumela, že chce spraviť niečo na jedenie. Čašníčka mu rukou mávla, že toto je ponuka, ale že to bude trvať 15 min. Tak pán odišiel von sa poradil s priateľmi, že či počkajú. Vrátil sa a pýtal si niečo iné. Čašníčka sa dorozumievala rukami... no a? Veď keď nevie reč, pomôže si :)

Po trošku zvláštnom ropzhovore nakoniec pán dostal, čo chcel a spokojný odišiel. Kristi si asi neodpustila a zdôverila sa kolegyni, že to je ako sa rozprávať s hotentótom.

Ach jaj, záver je, že v hlavnom meste treba vedieť na prácu čašníčky aspoň jeden cudzí jazyk a treba mať k tomuto povolaniu trochu citu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Niektorí zákazníci sa totižto už nevrátia do podniku, kde nie je sympatická obsluha. 

Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu