reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Polnočný defekt

Martina Homolová

Polnočný defekt

Čosi na tej pravej strane hrkoce.Áno, hrkotalo... dostali sme defekt. pravé predné koleso úplne odišlo a duša bola prázdna. Ospravedlňujem sa za neodborné výrazy, hádam viete čo myslím. Lebo ja som nevodič a prvý krát v živote som sa zúčastnila vymieňania kolesa.

  • 17. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
On-line láska

Martina Homolová

On-line láska

Poznáte internetové zoznamky a chaty?? Určite áno, teenageri sú na skle nalepení stále. Ja už síce teenager nie som, ale chat využívam na komunikáciu s kamarátmi a rada rozširujem nielen svoju slovnú zásobu, ale aj vedomosti z gramatiky. Človek tam môže nájsť také úžasné kúsky :))

  • 3. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Stoličky sa trasú....

Martina Homolová

Stoličky sa trasú....

No to bol ŠOK!!! Pán župan a zastupiteľstvo odvolali 65 riaditeľov organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti Žilinského samosprávneho kraja. Stoličky začali triasť pod riaditeľmi kultúrnych organizácií, nemocníc, sociálnych zariadení, zdravotných zariadení....

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 405x
  • 2
Žiarlia nezamilovaní??

Martina Homolová

Žiarlia nezamilovaní??

Na jednej strane strašné reči, že to láska nie je a na druhej strane hlúpe poznámky o tom, že prečo som bola na obede s kolegom, ako starý je ten kolega, či sa mi páči... jednoducho výsluch.....

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Nedá sa otvoriť!

Martina Homolová

Nedá sa otvoriť!

Dnes sa mi podarilo cestovať vlakom domov skôr ako obvykle....

  • 27. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu