reklama

Neuveriteľné náhody

Neuveriteľné náhody sa stávajú väčšinou dosť nečakane a valia sa jedna za druhou. Presne tak začal tento týždeň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V pondelok to začalo, v utorok pokračovalo.. nechcem vedieť čo bude zajtra....
Dnes som prišla do práce s potmehúdskym úsmevom. Dôvodom bolo to, že sa neuveriteľne plnili veci, na ktoré som len pomyslela...
1.Hneď ako som vstala som si zaželala, aby v tom malom obchodíku malibroskyne a banány... chcela som mať chutný doplnok k obedu. Vliezla somdo obchodu a predstavte si, aj broskyne aj banány sa ligotali na pultes ovocím. Zvyčajne tam majú len jablká a hrušky. Super.... toto mizdvihlo náladu a chuť do práce a jedenia :)
2. Po ceste na vlak som si hovorila, že by mohol meškať rýchlik. Verumeškal 45 minút a tak som predsa len šla osobným vlakom. A ako vidím,to 45 minútové meškanie malo zmysel.
3.Vo vlaku som si chcela čítať knihu, pretože cesty vlakom ma neskutočnenudia. Avšak prisadli si ku mne dvaja "páni". Diskutovali tak našene,že čítať sa nedalo. V KNM jeden vystupoval. Ostal iba "netboy". Nomyslela som si, že je taký nesmelý, že ani nepozdraví, ale chlapecpozdravil už v CA. Neskôr sa dokonca so mnou pustil do reči, čo bolatiež neuveriteľná náhoda, pretože som celou cestou rozmýšľala, či niečopovie alebo nie.

OH.... práve ma napadlo, že očarená neuveriteľnými náhodami aplneniami mojich vízií som zabudal toho chlapca pozdraviť keď somvystupovala z vlaku a utekala, až nemeškám pridlho, len svojichzvyčajných 5 minút :)

Dospela som k záveru, že život je jedna veľká náhoda a pavučinanepredvídateľných udalostí, ktoré sa stávajú v tom najneuveriteľnejšomčase.

A ešte jedna malá prosbička.. v stredu mi držte palce,čaká ma dôležitý telefonát.... prezradím iba toľko, že sa týka mojejpráce....

Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu