reklama

Už je to za nami ... ááááá :)

Celodenný maratón. Tak by sa to dalo klasifikovať a opísať dvoma slovami. Celé týždne venovať príprave na 10 minútovú odpoveď. Štátnice 2008. Milí spolužiaci, gratulujem, sme bakalári!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pozrela som na to čisto realisticky.Žiadny človek nemôže vedieť všetko a mýliť sa je ľudské. Povedala som si teda, čo sa naučím, o tom budem rozprávať.

 Keď to spočítam, neučila som sa... Vlastne som si v pohode čítala skriptá, ktoré ma začínali baviť. Koniec koncov, zo všetkého som skúšky urobila a toto bolo len zhrnutie a dôkaz, že tie skúšky som urobila právom a s vedomosťami. 

Všetko to boli opakovačky.

Dôležitú úlohu však zohrával stres. Miera môjho stresu bola dosť nízka. Jediný prejav môjho napätia bola ranná nevoľnosť od žalúdka. Potom a aj predtým to bolo úplne bez nervozity.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obhajoba dopadla úplne inak, ako som si predstavovala, ale vďaka posudku pani oponentky som konečnú známku "vytiahla" z pôvodného C na B. :) To poteší a zdvihne sebavedomie.

Odpoveď samostatná bola tiež veľmi pokojná, až na jeden fakt, ktorý som neviem odkiaľ zobrala... Ale ako som podotkla vyššie, mýliť sa je ľudské. A priznať chybu ešte ľudskejšie. Nakoniec detail, že Cyril a Metod prišli z Ríma sa zahladil a pokračovalo sa bez ujmy ďalej.

Aj otázka o formách ochrany dokumentov v SNK vyšla veľmi dobre. A nakoniec aj historické pramene. Stačilo len vymenovať :) A pán učiteľ videl, že viem, tak ma stoppol.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A bolo po všetkom :) Vyšla som von, objala som spolužiačku a moje štátnicovanie sa skončilo.

Nasledovala ešte záverečná ceremónia a rozlúčka s profesormi. 

Na záver môžem povedať, že som sama so sebou spokojná. A milí študenti, myslím si, že to nie je až také hrozné, ako sa to zdá pred skúškami :)

 Takže všetkým prajem krásne štúdium :)

Martina Homolová

Martina Homolová

Bloger 
  • Počet článkov:  35
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som len pár písmenok na obrazovke..... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu